....:::: Sjetlost Vjere ::::....
 Sihrbazi i dzinni - Forum
[ Updated threads · New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Sihrbazi i dzinni
Mladi-MuslimanDatum: Ponedeljak, 14-Sep-2009, 2:51 PM | Poruke # 1
Super Level 10
Grupa: Super Administrator
Poruka: 419
Status: Offline
Dogovor izmedu sihirbaza i sejtana:Uglavnom se sporazum izmedu sihirbaza i sejtana zasniva na tome da sihirbaz pocini neke stvari koje vode u sirk ili kufr, tajno ili javno, a da sejtan u tom slucaju sluzi sihirbaza ili da potcini svakog onog ko moze sluziti sihirbazu.

Sporazum se u vecini slucajeva uspostavlja izmedu sihirbaza i voda dzinskih plemena. Doticni voda izdaje naredenje svome potcinjenom da sluzi sihirbazu i da mu bude poslusan u provedbi njegovih naredenja. Oni obicno traze obavjestenja o dogadajima koji su se desili, razdvajanje muza od zene, izazivanje privlacnosti medu bracnim parovima, ili izbjegavanje zene od strane muza...

Spomenut cemo ih sve detaljno, ako Bog da.[1]

Sihirbaz poduzima radnje u cilju potcinjavanja dzina koji ce mu vrsiti usluge zla. Ako dzin odbije poslusnost, sihirbaz pozove vodu plemena jednom vrstom caranja kojom se velica ovaj voda i kojom od njega trazi pomoc, a ne od Allaha. Tada ovaj voda-dzin poduzima kaznene mjere protiv neposlusnog dzina i nareduje mu poslusnost sihirbazu - idolopokloniku.

Tako cemo naci da je veza njih dvojice, potcinjenog dzina i sihirbaza, vrlo cesto obavijena mrznjom i nepodnosljivoscu. Takoder cemo cesto puta vidjeti kako dzin uznemirava porodicu, njegovu djecu, imetak i drugo. Veoma cesto sihirbaz i sam bude uznemiravan a da ne zna uzrok. Uznemiravanje se manifestuje u vidu glavobolje, nesanice, straha od mraka i drugih slicnih pojava.

U vecini slucajeva sihirbazi ne mogu imati djece zato sto se u oplodnju umijesa dzin i ubije plod prije njegove zrelosti. Ovo je veoma poznato medu sihirbazima, tako da su neki od njih ostavili sihr da bi se brinuli o svom potomstvu.

Spomenut cu ovdje slucaj jedne opsihrane bolesnice. Nakon sto sam joj proucio odredene ajete iz Kur’ana, iz nje je progovorio dzin zaduzen za sihr:

- Ja ne mogu da izadem iz nje.

- Zasto?, upitao sam ga.

- Zato sto se bojim da ce me sihirbaz ubiti.

- Idi sa tog mjesta na drugo za koje sihirbaz ne zna.

- On ce poslati za mnom drugog dzina koji ce me pratiti.

- Kada bi ti primio Islam i kada bi se javno pokajao, bili bismo u mogucnosti sacuvati te od dzina i spasiti te od njih.

- Ne, necu primiti Islam, ostacu krscanin.

- Nema prisile u vjeru, ali je vazno da izades iz ove zene.

- Necu izaci.

- Dobro, onda cemo s Allahovom pomoci uciti ajete kojima ces biti spaljen.

Potom sam ga jako udario te je poceo plakati.

Izaci cu, izaci cu.

I izasao je, hvala Allahu, Gospodaru svjetova. To je samo Njegova zasluga.

Sto je vise sihirbaz odan nevjernickom ponasanju i pokvareniji to je dzin poslusniji i brzi u izvrsavanju njegovih zapovjedi.

- Kako sihirbaz priziva dzina? Postoji vise nacina, a svi se baziraju na sirku i jasnom kufru. Ja cu, ako Bog da, spomenuti osam nacina ukazujuci u svakom od njih na vrstu sirka ili kufra. Spomenut cu ih zato sto neki muslimani ne mogu da razlikuju kur’anski nacin lijecenja od lijecenja sihrom. Prvi je vjerski, a drugi sejtanski.Stvar postaje jos nejasnija kad sihirbaz izgovara svoje kafirske rijeci, i ponekad glasno ubaci i neke kur’anske ajete koje bolesnik cuje i pomisli da se njegovo lijecenje vrsi Kur’anom. Tako se bolesnik povinuje svakoj naredbi koju mu sihirbaz uputi. Cilj objasnjenja ovih nacina je upozorenje braci muslimanima na puteve koji vode u zlo i zabludu. Te kako da raspoznaju kafirski put.

Prvi nacin: ZaklinjanjeSihirbaz ulazi u mracnu sobu, zatim potpaljuje vatru i na nju stavlja odredenu vrstu tamjana (zavisno od onoga sto zeli postici sihrom). Ako zeli razdvajanje ili mrznju i neprijateljstvo, stavlja tamjan koji ima veoma ruzan miris. A ako zeli izazivanje ljubavi i primamljivanje ili razbijanje sihra i vracanje zene muzu, onda on stavlja tamjan lijepog mirisa. Poslije toga sihirbaz pocinje sa ucenjem svojih musrickih carolija. To su posebni talismani koji se zasnivaju na zakletvi dzina njihovim gospodarima, trazenjem usluga od njihovih velicanstvenika, i druge vrste sirka, kao sto je velicanje voda dzina i potpomaganje istim. Uslov je da sihirbaz, neka je Allahovo prokletstvo na njega, bude bez abdesta, ili dzunup, ili u necistoj odjeci. Nakon sto zavrsi sa izgovaranjem kafirskih carolija, pred njega izade pojava u liku psa ili lisice ili u nekom drugom liku. Tada sihirbaz nareduje ono sto zeli. Ponekad mu se niko ne pojavi vec samo cuje glas, a ponekad ne cuje ni glas vec odmah pravi sihr na licnim stvarima osobe kojoj je namijenjen sihr. Te stvari mogu biti u vidu kose, dijela odjece na kojoj su tragovi znoja itd. Potom sihirbaz nareduje dzinu da radi ono sto on zeli.

Dodatak ovom nacinuProucavajuci ovaj nacin ispostavilo se da:

- dzini vole mracna mjesta,

- dzini se hrane mirisom tamjana,

- jasan i ocevidan sirk u ovom nacinu je zaklinjanje i potpomaganje dzinom,

- dzini vole necist, a sejtan se privlaci nedzasetima. Drugi nacin: Prinosenje zrtveSihirbaz donese pticu, kokosku, ili goluba, ili bilo koju drugu vrstu zivotinje s posebnim odlikama - ovisno o tome sta dzin zahtijeva. U vecini slucajeva radi se o zivotinji crne boje zato sto dzini vole crnu boju.[2] Zatim sihirbaz kolje tu zivotinju bez spominjanja Allahova imena. Ponekad njenom krvlju maze bolesnika. Zatim je baca u rupe, pustosi, bunareve ili tajna mjesta koja su uglavnom sklonista dzina, ne spominjuci Allahovo ime prilikom bacanja. Vraca se u kucu i izgovara svoje tajne carolije, a potom nareduje dzinu da ucini ono sto on zeli. Dodatak drugom nacinuSirk u ovom nacinu ogleda se u dvije stvari:

1- prinosenje zrtve dzinu – sto je haram. U tome se slozila sva ulema, slavni prethodnici i oni poslije njih. U ovom slucaju sirk je klanje zrtve u necije drugo ime, a ne u Allahovo. Muslimanu nije dozvoljeno da jede takvo meso, a pogotovo da on to cini. I pored toga neznalice u svim vremenima i na svakom mjestu rade slicne stvari.

Jahja ibnu Jahja kaze: “Rekao mi je Vehb: Jedan halifa je iskopao izvor i htio da ga provede, pa je prinio zrtvu dzinu da mu ne presusi izvor. Ljudi su se napajali iz tog izvora, a kada je vijest o tome doprla do Sihaba Ez-Zuhrija, rekao je: “On je prinio zrtvu onome kome nije dozvoljeno i ljudi su pili ono sto im nije dozvoljeno.” Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, zabranio je jedenje onoga sto je zaklano u ime dzina.”[3]

U Muslimovom “Sahihu” postoji hadis koji prenosi Ali ibnu Ebi Talib, radijallahu anhu, od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem: “Allah je prokleo onoga koji prinosi zrtvu nekom drugom mimo Allaha.”2- Idolopoklonicke carolije su rijeci i talismani koje se izgovaraju prilikom prizivanja dzina, a sastoje se od ociglednog sirka, kao sto je to spomenuo Sejhul-Islam Ibnu Tejmijje na vise mjesta u svojim knjigama.[4]

Treci nacin : Prostakluk (niskost) najvulgarnija metoda

Ova metoda veoma je poznata medu sihirbazima. Onaj koji je upotrebljava posjeduje veliku grupu sejtana koji mu sluze i koji izvrsavaju njegova naredenja, zato sto je on od svih sihirbaza najveci kafir i bogohulnik, neka je Allahovo prokletstvo na njega.

vaj nacin prizivanja dzina sastoji se od slijedeceg:

Sihirbaz stavlja Mushaf pod noge kao cipele, sa njim ulazi u klozet, i pocinje sa ucenjem kafirskih rijeci (talismana), zatim izlazi iz klozeta, sjeda u sobu i nareduje dzinu ono sto zeli. Tada se dzini takmice u izvrsavanju njegovih naredbi i veoma su poslusni. To je zato sto on ne vjeruje u Allaha, i zato sto je postao sejtanski brat i zavrsit ce u ocitoj propasti, neka je Allahovo prokletstvo na njega.

Uslov je da ovaj vulgarni sihirbaz bude pocinilac velikih grijeha, pored onih koje smo vec spomenuli. Kao na primjer: opcenje sa zenama koje su mu zabranjene, homoseksualizam, blud ili psovanje vjere i sve ono cime je sejtan zadovoljan.

Cetvrti nacin: Metoda necistoceU ovom nacinu prokleti sihirbaz pise jednu od sura krvlju od menstruacije ili nekom drugom necistocom, zatim izgovara musricke carolije, prizove dzina te mu nareduje sta hoce. U ovoj metodi kufr je ocigledan, jer je izrugivanje sa surom ili ajetom iz Kur’ana ocito nevjerstvo. Mozete zamisliti kako je to tek kad su one pisane nedzasetom. Allahu se uticemo od ponizenja, od Allaha trazimo da ucvrsti nasa srca u imanu, da nas usmrti u Islamu i da nas prozivi u drustvu najboljih robova.

Peti nacin: Metoda izokretanja - izoblicavanjaU ovoj metodi sahir, neka je Allahovo prokletstvo na njega, pise odredenu suru naopako, od kraja do pocetka, zatim izgovara svoje musricke carolije i dzin dolazi, a sahir mu nareduje ono sto hoce. Ovakav nacin je zabranjen kao i svi drugi zato sto u njemu ima kufra i sirka. Sesti nacin: Proricanje putem zvijezdaOva metoda zove se “promatranje”, jer sahir promatra putanju odredene zvijezde, potom stupi u kontakt sa zvijezdom putem sihra, a zatim izgovara odredene talismane koji u sebi sadrze sirk i kufr. Potom on pravi odredene pokrete - misleci da tim pokretima utice na spustanje duse te zvijezde - ali je istina da je to samo vid robovanja zvijezdama, a ne Allahu. Astrolog moze i ne znati da je to robovanje i velicanje drugog osim Allaha, a sejtani tada pozure u izvrsavanju njegovih naredbi. Sihirbaz pomisli da je zvijezda ta koja ga pomaze, a ona ne zna nista o tome. Sihirbazi smatraju da se ovaj sihr ne moze ukloniti osim pojavom iste zvijezde po drugi put. Ovako je kod sihirbaza, a sto se tice onih koji lijece Kur’anom, oni ovaj sihr uklanjaju s Allahovom pomoci. Postoje zvijezde koje se pojavljuju samo jednom u godini. Sihirbazi cekaju da se ona pojavi i uce svoje carolije, traze?ci pomoc od zvijezde koja ce ukloniti sihr. U ovoj metodi nimalo nije skriveno velicanje nekog drugog osim Allaha i potpomaganje nekim drugim, a sve je to sirk. Sedmi nacin: Metoda sakeU ovoj metodi sahir dovede djecaka koji jos nije dostigao polnu zrelost. Uslov je da nije pod abdestom. Uzima lijevu djecakovu ruku i na njoj crta ovakav pravougaonik.

Oko pravougaonika pise talismanske carolije - a one se svakako sastoje od sirka. Na saku djecaka u sredini pravougaonika stavlja ulje i plavi cvijet ili ulje i plavu tintu, pa zatim napise drugi talisman sa pojedinacnim slovima na duguljastom papiru. Taj papir stavlja kao suncobran na lice djecaka, a onda mu obuce kapu da bi se ucvrstio papir. Potom potpuno omota djecaka teskom odjecom. U tom stanju djecak ne vidi svoju ruku, jer je tama. Poslije toga prokleti sihirbaz pocne sa ucenjem svojih nevjernickih carolija. Kada djecak osjeti da se tama pretvorila u svjetlost i vidi da su slike pocele da se krecu na njegovoj saci, sahir ga pita sta vidi? Djecak odgovara: “Ispred sebe vidim lik covjeka.”

- Reci mu da mu je carobnjak rekao to i to i slike ce se micati shodno naredbama, kaze sihirbaz.

Ovu metodu koriste onda kada se traze izgubljene stvari. Ni u ovoj metodi kao ni u drugim nije skriven sirk, kufr, niti talismani koje niko ne razumije.

Osmi nacin: Metoda dijelova odjece i rekvizitaU ovoj metodi sihirbaz trazi od bolesnika njegove privatne stvari kao sto su maramica, kapa, kosulja ili bilo sta na cemu se osjeca miris njegova znoja. Tako sihirbaz umota u cvor jedan dio njegove maramice, a zatim je odmjeri u duzini od cetiri prsta, pa onda uhvati maramicu cvrsto i uci suru Et-Tekasur ili bilo koju kratku suru, prilikom cega podigne glas, a zatim u sebi izgovara svoj musricki talisman. Poslije toga poziva dzina i kaze mu: ”Ako uzrok njegove bolesti bude dzin, onda skratite maramicu, a ako uzrok bude urok, produzite maramicu, a ako je prirodna bolest, onda ostavite maramicu kakva jest.” Sihirbaz ponovo mjeri maramicu, pa ako vidi da se produzila vise od cetiri prsta, kaze bolesniku: “Ti si pogoden urokom (iz zavidnosti).” A ako vidi da se skratila, kaze mu: “Tvojoj bolesti su uzrok dzini.” A ako ustanovi da je maramica duga cetiri prsta koliko je i bila, kaze mu da ide ljekaru. Dodatak ovoj metodi- Sihirbaz podize glas prilikom ucenja Kur’ana da bi bolesnik pomislio da on lijeci Kur’anom, a nije tako, tajna je u talismanu kojeg on u sebi uci.

- Potpomaganje dzinom, dozivanje istih i upucivanje dove njima je sirk.- Dzini su poznati po tome da puno lazu. A kako da znamo da li odredeni dzin laze ili istinu govori? Analizirali smo rad jednog sihirbaza. Ponekad oni istinu govore, ali u vecini slucajeva lazu. Dosao nam je jedan bolesnik i rekao da mu je sihirbaz dao dijagnozu iz koje se zakljucuje da je on urecen. Nakon sto smo proucili Kur’an nad njim, progovorio je dzin i saznali smo da kod njega nije u pitanju urok, a takvih je slucajeva mnogo.

Ovo su neki od nacina prizivanja dzina. Mozda postoje i drugi, koje ja ne znam.

Znakovi po kojima se raspoznaje sihirbazKod koga se nadu neki od slijedecih znakova, znaj da je on sihirbaz bez ikakve sumnje. To su ovi znakovi:

1. Raspituje se o bracnim podacima roditelja bolesnog.

2. Uzima privatne bolesnikove stvari kao sto su (odjeca, maramice, kapa itd.)

3. Ponekad zahtijeva da mu se dovede zivotinja odredenih osobina i da se zakolje, bez spominjanja Allahovog imena. Ponekad njenom krvlju namaze bolesna mjesta ili baci zrtvu na pusto mjesto.4. Pise talismane (vradzbine, zapise).

5. Uci carolije i izgovara nerazumljive talismane.

6. Daje bolesniku zapise koji se sastoje od cetverouglova na kojima su slova i brojevi.

7. Nareduje bolesniku da se izdvoji od ljudi jedan odreden period, boraveci u sobi u koju ne ulazi sunceva svjetlost.

8. Ponekad trazi od bolesnika da se ne pere vodom jedan odreden period, uglavnom 40 dana, a ovaj znak upucuje na to da se radi o dzinu krscaninu koji sluzi sahira.

9. Daje bolesniku stvari koje ce zakopati u zemlju.

10. Daje bolesniku papire koje ce spaliti i nakaditi se njima.

11. Prica nerazumljivim govorom.

12. Ponekad sihirbaz obavjestava bolesnika o njegovom imenu, imenu grada iz kojeg je i o problemu zbog kojeg je dosao prije nego mu ovaj i saopsti to.

13. Pise bolesniku isprekidana slova na papir (zapis) ili na posudu od grncarije bijele boje a onda nareduje bolesniku da to rastapa i pije.

Ovo su samo neki od znakova koji nam mogu pomoci u raspoznavanju sihirbaza od pravog i ispravnog lijecnika Allahovom knjigom.

Dakle, dragi brate ako saznas da je covjek sahir, duznost je da mu ne ides, a ako mu pak odes, onda za tebe vaze ove Poslanikove, sallallahu alejhi ve sellem, rijeci: “Ko otide vracaru i povjeruje u njegove rijeci, porekao je ono sto je objavljeno Muhammedu, sallallahu alejhi ve sellem.”[5]

[1] Pogledaj šesto poglavlje ove knjige.

[2] U Muslimovom “Sahihu” je zabilježeno da je crni pas šejtan Do sada sam vidio dosta džina u tom liku. Pogledaj “Vikajetul-insan”, str 104.

[3] Djelo “Ahkamul-Merdžan” 78.

[4] Djelo “El-Ibane fi ’umumir-risaleh”.

[5] Hadis prenosi El-Bezzar i kaže da je hadis hasen.

 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:


Copyright @Svjetlost-Vjere © 2024