Abdullah ibn Mes’ud radijallahu anhu, od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, prenosi: “Kada se kap sjemena nađe u materici, Uzvišeni Allah joj pošalje meleka koj pita: Gospodaru, formirana ili neformirana? Ako mu bude rečeno neformirana, materica je preplavi krvlju, a ako bude rečeno formirana,
melek upita: Gospodaru, sretan ili nesretan? Koliki će mu biti životni vijek? Kakvo će mu biti djelo? I u kojoj će zemlji umrijeti?’” (Zabilježio ga je Ibn Ebi Hatim, Ibn Kajjim ga je spomenuo u Tarikul-hidžretejni Ibn Redžeb u Džami’ul ulumi vel hikem, te Ibn Kesir i Ibn Džerir Et-Taberi u svojim tefsirima) Abdullahu ibn Amr, radijallahu anhu, prenosi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Ako kap sjemena u materici žene provede četrdeset noći, dođe joj melek, iščupa je, sa njom se popne do Milostivog i kaže Mu: Oblikuj, o Ti što najljepše stvaraš. Allah mu odredi šta hoće i vrati ga meleku. Melek upita: Gospodaru, hoće li biti pobačeno ili rođeno na vrijeme? a Allah odredi.” (Bilježi ga El-Lalikai, a Ibn Hadžer El-Askalani ga spominje u Fethul Bari – Kitabul-kader)
Razlog što mnogo trudnoća završi spontanim pobačajem je što materica izbaci zigot ubrzo nakon oplodnje i njegove implantacije dok u nekim slučajevima do implantacije uopšte ne dođe. Pošto usađivanje biva sedam dana po oplodnji, i ako ga materica izbaci neposredno po usađivanju, krvarenje koje prati pobačaj nastupi u vrijeme uobičajene menstruacije te žena i ne pomisli da je bila trudna. Ponekad krvarenje nastupi nekoliko dana nakon datuma uobičajene manstruacije pa žena smatra da je to zakašnjela menstruacija i ne pomišlja da se radilo o trudnoći.
U prvom hadisu (prenosi ga Abdullah ibn Mes’ud, a bilježi ga Ibnu Ebi Hatim) se spominje da spontani pobačaj može nastupiti prije formiranja zametka, a u drugom hadisu (prenosi ga Abdullah ibn Amr ibn As a bilježi ga El-Lalikai) stoji da spontani pobačaj može nastupiti poslije formiranja zametka. Nama je poznato da većina spontanih pobačaja nastaje prije organogeneze tj. prije četvrte sedmice. “Ako oplođeno sjeme nađe u materici, Allah joj pošalje meleka koj pita: Gospodaru formiran ili neformiran? Ako bude rečeno neformiran, materica ga preplavi krvlju.”
Ovako nam je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, pojasnio da većina spontanih pobačaja nastaje prije organogeneze – formiranja organa, dok je isto savremena medicina ustanovila tek nedavno.
Da je ova pjava tako česta (skoro 50% svih trudnoća) ustanovljeno je tek početkom osamdesetih godina dvadesetog stoljeća. Zar ovaj hadis nije nadnaravan? Dokazuje nam ono što smo mi tek nedavno saznali. Preko koliko samo hadisa pređemo ne razumijevajući njihovu suštinu i poruku sve dok nam Uzvišeni Allah ne otkrije neku tajnu. Tako nam Poslanikovi, sallallahu alejhi ve sellem, hadisi izgledaju poput Sunca koje sa visine obasjava i grije čovječanstvo.