Za zadovoljavajući brak supružnici moraju razvijati zajedništvo i prijateljstvo kao jednu od najvažnijih stvari u životu, potpunu predanost, povjerenje i poštovanje (sto ženama najviše nedostaje) kao jednu od ključnih dimenzija braka. Ako toga nedostaje, oboje će supružnika kliziti u izolaciju. Seks mjeri zadovoljstvo sa samim sobom i zdravlje međusobnog odnosa, a jedan od načina unapređenja odnosa jesu seksualne tehnike. Na sami čin utječe tjelesno i mentalno stanje, to odražava i emocionalno zdravlje i sve ono što jesmo u tom trenutku. Bijes i ljutnja smanjuju spolnu želju. To su muški osjećaji, paravani za strah, bol i sram koji se nakupljaju dok jednom ne eksplodiraju i to obično u krivom trenutku. Slijedi zahlađenje odnosa. Samopouzdanje kod žena moguće je smanjti ili pojačati iz tog je razloga za oboje bitan emocionalni vokabular i komunikacija tokom samog spolnog odnosa. Ovo je jako bitno da bi uopće mogli pričati o seksualnim tehnikama, jer one prije svega zahtijevaju razumijevanje i otvorenost među supružnicima. Kod mnogih je uvriježeno mišljenje da je položaj pri spolnom odnosu kod ljudi biološki određen spolom. Po tom šablonu, muškarac treba biti inicijator, aktivan, voditelj, odgovoran, zaštitnik, kavaljer , uvijek jak i snalažljiv, hrabar, prvi , emocionalno stabilniji, fizički jači. Ženi prema tom sablonu pripada čekanje, pasivnost, prepuštanje partneru, prebacivanje odgovornosti na njega, traženje zaštite u njemu. Ona može biti slaba, nesnalažljiva, bojažljiva, druga, emocionalno labilna, fizički krhkija...
Prema funkcionalnim karakteristikama spolnih organa, muškarac treba da je prodoran, onaj koji daje, osvaja, vodi, diktira tempo, intenzitet, predlaže promjene, određuje tjelesne položaje i seksualne tehnike, dok ženi ostaje da prima, bude osvojena, vođena, prihvaćena, diktirana, zaštićena , prepuštena muškarcu i njegovoj aktivnosti.
On može tražiti a ona samo očekivati užitak, on smije zahtijevati a ona samo priželjkivati, on mijenjati a ona samo prihvaćati promjene dosadašnjih načina seksualnih aktivnosti. Takav način sekusalnog ponašanja s dominantnim i aktivnim muškim partnerom, uz sporednog i pasivnog ženskog partnera, osiromašuje ljudsku seksualnost, čini je statičkom, nekreativnom a ako neko pri tom ustvrdi da je takav odnos i islamski, onda se suočavamo s pripisivanjem islamu nečeg što niije od njega.
Bračni partneri nisu samo biološki organizmi a niti je njihova seksualnost samo njihova biološka funkcija. Oni su također ličnosti a njihova spolnost dio je njihova intimnog susreta. Da bi bračna spolnost trajala, da bi ostala za oba partnera zadovoljavajuća na duže vrijeme (do smrti ) ona mora imati i tu ljudsku, personalnu dimenziju stvarnog dijaloga njihovih kompletnih ličnosti.
Samo takva spolnost zadovoljava komplicirane zahtjeve kvalitetne monogamije. Braku je potrebna spolnost ali ne bilo kakva! Ne postoje nikakva pravila ili zakoni u predigri tako i u samom seksualnom odnosu. Jedini zakoni i pravila jesu oni koje su postavili sami partneri svojim zajedničkim a vrlo često i prešutnim sporazumom. Što god donosi zadovoljstvo i mužu i ženi ispravno je i primjereno a šta god je i jednom i drugom (ili samo jednom) neugodno, nije ispravno. Jedina granica kod ovog općeg pravila bilo bi neko šerijatsko pravilo koje se ne slaže sa željama muža ili žene ili se tiče neke zabrane o kojoj ce biti riječi u poglavlju o zabranama.
Asbah ibn Nubata, radiallahu anhu, citira riječi imama Alije, radiallahu anhu:" Svemogući Allah stvorio je seksualne želje u deset dijelova, onda je dao devet dijelova ženama, a jedan dio muškarcima. Ali onda im je Allah također dao jednake dijelove stida.''
Islam stavlja akcent na predigru. Navodi se od imama Alije, radiallahu anhu:" Kada odlučite imati intimni odnos sa svojom suprugom, ne žurite, jer žena ima potrebe koje treba ispuniti. "
Seks bez predigre izjednačava se s okrutnošću. Poslanik, sallallahu alejhi we selleme, rekao je: " Trojica ljudi okrutni su... treći je onaj koji ima odnos sa svojom suprugom bez predigre. "
Jos jedan hadis izjednačava seks bez predigre sa životinjskim ponašanjem:" Kada bilo ko od vas ima intimni odnos sa svojom suprugom, neka im ne ide kao ( što to čine ) ptice, umjesto toga treba biti spor i odlagati. "
Poslanik, sallallahu alejhi we selleme, kaže:" Niko od vas ne bi smio imati intimni odnos sa svojom suprugom kao (što to čine) životinje, umjesto toga, treba imati posrednika između njih. Kada su ga upitali o tom posredniku rekao je - to je ljubljenje i pričanje."
Imam Džafer es Sadik rekao je:" Treba biti međusobne predigre između njih zbog toga što je to bolje za intimni odnos. "
Poslanik, sallallahu alejhi we selleme, kaže ... " svaka je igra vjernika bezvrijedna , osim u tri slučaja; jahanje konja, gađanje lukom i strijelom i međusobna predigra s njegovom suprugom - to je hakk (pravo).''
Ishak ibn Ammar upitao je imama Džafera es Sadika da li osoba može gledati u svoju suprugu kada ona nema odjeću, pa je imam rekao:" U tome nema problema, a da li ima uživanja i u čemu drugome."
Što se tiče uloge žene u predigri, hvali se žena koja se oslobodi stida kada je sa svojim mužem. Imam Muhammed el Bakri rekao je:" Najbolja žena među vama jeste ona koja odlaže oruđe stida kada skida odjeću za svoga muža, a naoružava se stidom kada ponovo oblači svoju odjeću."
Ove izreke jasno pokazuju da se muž i žena trebaju osjećati potpuno slobodno kada dođe do medjusobne stimulacije koja je poznata kao predigra. Po islamskom učenju, nije nikakav grijeh da žena bude aktivna i primječiva za vrijeme intimnog odnosa. To se potpuno razlikuje od seksualnog morala kršćanskog zapadnog svijeta u periodu prije seksualne revolucije.
Što se tiče metoda međusobne stimulacije u predigri, šerijat dozvoljava i mužu i žni da vide, poljube, dotaknu, miriš ili stimuliš bilo koji dio partnerovog tijela